این کارخانه در سال 1942 تحت نام Heung-A پایه گذاری و در سال 1956 به عنوان اولین کمپانی ساخت تایر در کره جنوبی شناخته شد.از افتخارات این شرکت بزرگ فعالیت مدام طی 71 سال گذشته در عرصه لاستیک های صنعتی می باشد.

در سال 1985 تجهیزات خود در شهر یانگسان کره را به ساخت تایرهای رادیال اختصاص داد. شش سال پس از آن با کارخانه تایر OHTSU و لاستیک سازی ژاپن مشغول همکاری شد و فعالیت های خود را گسترش داد.

 

لاستیک نکسن

سنگین تایر توزیع کننده انواع لاستیک نکسن در سراسر ایران

به منظور نشان دادن کیفیت و سرآمدی این کارخانه لاستیک در سال 2000 نام خود را از ووسانگ تایر (woosung tire) به نکسن تایر (nexen tire) تغییر داد. کلمه نکسن از دو واژه آینده نگر Next و Century ترکیب شده است و نشان دهنده این است که نکسن خودش را همواره به آمادگی برای تغییرات بهتر در آینده  مهیا می کند.

لاستیک نکسن

 

در سال 2005 اولین شعبه ایالت متحده به نام نکسن تایر آمریکا را تاسیس کرد که یک شروع بزرگ در گسترش جهانی برند نکسن بود. در همان سال نکسن جایزه تکنولوژی ساخت و تولید لاستیک را برای تایرهای نانوکامپوزیت خود برنده شد. در سال 2006 محققان این کارخانه موفق به توسعه طرح گل های جدید لاستیک های زمستانه شدند.

لاستیک نکسن

 

با افزایش تقاضای جهانی برای لاستیک نکسن ، این شرکت در سال 2007 یک کارخانه دیگر در  Qingdao چین راه اندازی کرد. پس از آن به دلیل افزایش تقاضا از این کارخانه در سال 2012 نیز کارخانه سوم در کره جنوبی راه اندازی شد که برنامه ریزی تولید سالیانه تعداد 10 میلیون تایر در سال 2015 و 20 میلیون حلقه در سال 2018 را محقق می کند.

لاستیک نکسن

معرفی لاستیک‌های نکسن؛ سری سولیدپرو (Solid Pro)

لاستیک‌های نکسن سری سولید پرو جزء لاستیک‌های صنعتی با کیفیت بهینه و عملکرد بسیار عالی، تضمین کننده نیاز شماست.بر اساس تجربه‌ی پنجاه‌ ساله‌ی گروه نکسن در شاخه‌های گوناگون صنعت لاستیک‌سازی مانند: لاستیک صنعتی، تیوب و لاستیک‌های مناسب وسایل نقلیه‌ی مسافربری، اکنون نکسن سری سولید پرو (Solid Pro) بهترین گزینه برای کارکرد مورد نظر شما خواهد بود.

معرفی لاستیک‌های نکسن؛ سری سولیدپرو (700 Solid Pro)

این سری از تایرها نمونه بهبود یافته از سری معروف سولید پرو  (Solid Pro) می باشد، لاستیک‌های نکسن سری سولید پرو  700جزء لاستیک‌های صنعتی بسیار با کیفیت با عملکردی عالی، تضمین کننده نیاز شما صنعتگران است. بر اساس تجربه‌ی پنجاه‌ساله‌ی گروه نکسن در شاخه‌های گوناگون صنعت لاستیک‌سازی مانند: لاستیک صنعتی، تیوب و لاستیک‌های مناسب وسایل نقلیه‌ی مسافربری، اکنون نکسن سری سولید پرو هفتصد (SolidPro 700) بهترین گزینه برای کارکرد موردنظر شما خواهدبود.

مزایای سری جدید تایرهای نکسن توپر

بهبود شاخص‌های قدرت کشش لاستیک: شیارهای افقی تعبیه ‌شده در این محصول باعث می‌شوند با حداکثر قدرت به راندن وسیله‌ی نقلیه‌ی خود پرداخته و با حداکثر سرعت اقدام به ترمز گرفتن کنید.

ثبات و پایداری بالا: دو شیار طولی تعبیه‌ شده در این محصول منجر به بهبود ثبات، استواری و پایداری خواهد شد. به واسطه‌ی کاهش میزان تخریب و تحریف لاستیک در گوشه‌ها، رانندگی با ثبات حداکثری ممکن است.

رانندگی نرم و آسان: شیارهای زیگزاگ تعبیه‌شده در محور مرکزی لاستیک باعث افزایش سطح تماس شده و از هرگونه لغزش جلوگیری می‌کند. هنگام حرکت وسیله‌ی نقلیه، این قسمت مرکزی با زمین تماس پیدا کرده و باعث می‌شود تجربه‌ی شما از رانندگی بسیار روان‌تر و آسان‌تر شود.

حجمِ بیشتر: عمق بیشتر و بهینه‌سازی هدفمند شیارهای لاستیک باعث می‌شود فرآیند حرکت وسیله‌ی نقلیه‌ی شما با حداکثر راندمان ممکن کنترل و مدیریت شود؛ تا لاستیک شما طول عمر بیشتری داشته ‌باشد و بتواند برای مدت زمان بیشتری درخدمتتان باشد.

اصطکاک اندک: نکسن سری سولید پرو (Solid Pro) به نحوی طراحی شده‌ که میزان اصطکاک ناشی از گردش لاستیک کاهش یابد؛ این امر فوایدی همچون کاهش مصرف انرژی، کاهش حرارت خروجی و کاهش انتشار گاز دی‌اکسید کربن را خواهد داشت.

ساختار منحصر‌به ‌فرد: لبه‌های منحنی و بلوک‌های تعبیه‌شده روی ناحیه‌ی جانبی شیارهای لاستیک باعث می‌شوند میزان صدمه به لاستیک کاهش یابد. همچنین، از طریق افزایش و گسترش سطوحی که با هوا تماس دارند، حرارت تولید شده نیز کم خواهد شد.

طراحی جذاب و پیشرفته

جزئیات این محصول به راحتی قابل ‌تشخیص است. در نکسن سری سولید پرو (Solid Pro)، آرم و لوگوی شرکت نکسن و همچنین سایز لاستیک روی شیارها حک شده‌‌، در نتیجه، برند و اندازه‌ی محصول به راحتی قابل‌شناسایی است. همچنین، این طراحی باعث می‌شود مصرف‌کنندگان متوجه جدید یا قدیمی بودن محصول شوند؛ حتی زمانی که لاستیک‌ها روی هم انبار شده‌ باشند.

منبع :  سایت رسمی شرکت لاستیک نکسن