تکنولوژی جدید شرکت کنتیننتال تحولی در ساخت لاستیک های توپر ایجاد کرده است. طراحی بینظیر SC18 به گونه ای است که بیشترین تحمل را در سرعت های بالا ، مسافت طولانی ، وزن – دما و رطوبت بالا داشته باشد.

continental

ساخت سه قسمتی :

شرکت کنتیننتال به منظور کسب بهترین کیفیت از محصولاتش ، هر لاستیک را بسته به نیاز مصرف کنندگان ، با تکنولوژی منحصر به فرد همان لاستیک تولید می کند. لاستیک های SC18 که برای مصارف صنعتی نیاز به مقاومت و طول عمر زیادی دارند به صورت سه قسمتی متشکل از لایه های به هم فشرده تولید می گردند. این ساختار سه قسمتی دارای فواید زیر می باشد :

1- سطح کنترل بالا

2- تعادل عالی حین رانندگی

3- مقاومت غلطشی بسیار کم

4- مقاومت بسیار بالا در برابر بریدگی و فرسایش

تایر توپر ساخت سه قسمتی

لاستیک های کنتیننتال SC18 ، بهترین عملکرد در هر محیط:

آزمایش های متعدد ثابت کرده SC18 در همه حالات محیطی بهترین مقاومت را نشان می دهد. این تایر توپر با کمک طرح آج منحصر به فرد خود تضمین کننده کیفیت در همه شرایط وس سطوح گرم و سخت محیطی می باشد. ساختار دیواره تقویت شده و مستحکم آن تضمین کننده مقاومت بسیار بالا در شرایط نا مناسب و خشن محیط برای دوام طولانی تر در شرکت یا کارخانه شما می باشد.

ساخت لاستیک با ترکیبات مقاوم در برابر حرارت :

  • پیمایش مسیر طولانی تر
  • لایه بیرونی یک دست
  • تحمل فشار سنگین بار درسرعت بالا و پیچ های طولانی

1

دوام طولانی :

  • ساییدگی کمتر
  • مقاومت در برابر اجسام تیز و برنده

2

دسته سیم های مستطیلی :

  • سطح تماس عالی
  • تقسیم ناسب فشار بار با کمک زاویه مناسب ریم

3

این نوع تایر در سایز های زیر موجود می باشد و مناسب برای استفاده در وسایل صنعتی از جمله لیفتراک است. شرکت سنگین تایر جنوب به عنوان توزیع کننده لاستیک های کنتیننتال و 1331 شهر تحت پوشش در ایران آماده مشاوره تخصصی و فراهم نمودن لاستیک  وسایل نقلیه صنعتی شرکت یا کارخانه شما در سراسر ایران می باشد.

سایز تایر کنتیننتال SC18

سایز تایر کنتیننتال SC18

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

تامین کننده لاستیک لیفتراک ، لاستیک لودر ، لاستیک مینی لودر (بابکت) ، لاستیک جرثقیل و …

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز