در این مطلب قصد داریم شما را با بزرگترین تایر جهان آشنا کنیم.

بزرگترین تایر جهان

بزرگترین تایر جهان

متصدیان معدن به شدت به دنبال این هستند که تجهیزات بزرگتر را با هزینه های کمتر تطبیق دهند و کلاس جدید ماشین سازی فوق سنگین، لاستیک های بزرگ را مطالبه می کند.

شرکت تایر سازی تایتان (Titan) اولین تایر 63 اینچی خود را تولید کرد. این تایر نزدیک 14 فوت (4.2 متر) بلندی و تقریباً 12500 پوند وزن دارد که برای استفاده در معادن ماسۀ کانادا تولید شده است.

شرکت تایتان تایر ها و چرخ های مورد نیاز برای ماشین آلات سنگینی که در کشاورزی ، ساختمان سازی و حرکت سطح زمین کاربرد دارند را تولید می کند.

پیش از این بزرگترین تایر تولیدی درجهان، توسط شرکت بریجیستون تولید شده بود که 11 سانتی متر ازمحصول تولیدی تایتان کوتاه تر بوده است. 59/80R63  اندازه این تایرمی باشد و از ساختار رادیال سیمی تشکیل شده است. این لاستیک برای  استفاده در دامپتراک می باشد.

منبع : مجله رادیال – تابستان 91

گردآورنده : جواد امیری

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

تامین کننده لاستیک لیفتراک ، لاستیک لودر ، لاستیک مینی لودر (بابکت) ، لاستیک جرثقیل و …

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز