در ایم مقاله قصد داریم در مورد فعالیت انجمن تولید کنندگان لاستیک برای اصلاح قانون ظرفیت ذخیره ی فشار باد تایر صحبت کنیم. واشنگتن، آمریکا – انجمن تولیدکنندگان تایر و انجمن تولیدکنندگان لاستیک در ایالات متحده، برای اضافه کردن یک ماده به قانون پیشنهادی سازمان ملی امنیت ترافیک بزرگراهها جهت ایجاد ظرفیت ذخیره ی فشار باد تایر، با هم متحد شدند.

پیش از این نیز انجمن تولیدکنندگان لاستیک به سازمان ملی امنیت ترافیک بزرگراهها (NHTSA)  اعلام کرده بود که تصویب یک ماده در مورد حفظ حداقل ظرفیت باری که بر یک تایر وارد می شود، در کلیه ی قوانین مربوط به کنترل فشار باد تایر، بسیار ضروری ست. Donald B.Shea رئیس این انجمن، طی گزارشی که در تکمیل نظرات اعضای این انجمن تنظیم شده بود، اعلام کرد: «تعریف سازمان ملی امنیت ترافیک بزرگراه ها از کم باد بودن تایرها در قوانین پیشنهادی سبب می شود تا در موارد بسیاری، رانندگان مجاز به حمل بار با تایرهایی باشند که از فشار باد مناسبی برخوردار نیستند.»

فعالیت انجمن تولید کنندگان لاستیک برای اصلاح قانون ظرفیت ذخیره ی فشار باد تایر

فعالیت انجمن تولید کنندگان لاستیک برای اصلاح قانون ظرفیت ذخیره ی فشار باد تایر

Armond A.Boyes رئیس هیأت مشاوران دولت در صنایع روکش سازی و تعمیر تایر نیز طی نامه ای خطاب به Jeffrey Runge، رئیس سازمان ملی امنیت ترافیک بزرگراهها، اظهار داشت: در بین صنعت تایر، حمایت یکپارچه‌ای از انجمن تولیدکنندگان لاستیک صورت می گیرد. در این هیات، نمایندگانی از انجمن تولیدکنندگان لاستیک، گروه تولیدکنندگان آج لاستیک، انجمنهای در حال ادغام تایرسازان آمریکای شمالی و انجمن بین المللی تایر و لاستیک حضور دارند. این هیات از موضع انجمن تولید کنندگان لاستیک در مورد اصلاح قانون پیشنهادی سازمان ملی امنیت ترافیک بزرگراهها درباره‌ی کنترل فشار باد تایر دفاع کردند و اعلام کردند این قانون می تواند برای سرنشینان اتوموبیل‌هایی که ظرفیت فشار ذخیره‌ی باد تایر در آنها رعایت نمی‌شود خطرناک باشد.

کد خبر: ۱۰۰۰9

گردآورنده:  جواد امیری

منبع: خبرنامه صنعت لاستیک ( شماره ۱۹  )

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

تامین کننده لاستیک لیفتراک ، لاستیک لودر ، لاستیک مینی لودر (بابکت) ، لاستیک جرثقیل و …

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز