پایداری تایرهای جدید مجهز به آجهای آبی در مقابل توفان گرمسیری موسوم به گوردون

پایداری تایر های جدید مجهز به آجهای آبی در مقابل توفان گرمسیری موسوم به گوردون

سه تایر جدید مجهز به آج‌های آبی که در شرکت تایرسازی گودیر ساخته شده‌اند ، به جمع پرفروشترین تایرهای منتخب خودروهای سواری افزوده شده است. معرفی ساده‌تر در لیست خرده فروشان تایر و نیز روشهای خرید آسانتر آن، دو مزیتی هستند که تعداد تایرهای منتخب پرفروش را از ۱۱ به تنها ۴ نوع تایر رسانده است.

“باب تات” – مدیر بازاریابی تایرهای اتومبیل می گوید: “قرار گرفتن در صدر تایرهای منتخب تنها با توجه به تقاضای خریداران امکان پذیر است، اما بعضی اوقات کثرت انتخابها باعث سردرگمی می گردد. به همین دلیل ما محدوده‌ی گسترده‌ی تایرهای موجود در بازار را ساده‌تر و مؤثرتر ساخته ایم. ابداعات و محصولات جدید، ذهن مشتریهای امروز را به خود مشغول داشته است”.

آزمایش تایر

در این بین، در فلوریدا، صاحب یک ماشین هوندای مدل CRV به نام خانم “آلیسیا نیومن” تصمیم گرفت تا تایرهای مجهز به آجهای آبی اتومبیل خود را با رانندگی غیرمعمول در میان توفان گرمسیری گوردون بیازماید.

ظاهرا خودروی این خانم علیرغم تلاشهای فراوانش برای لغزیدن روی جاده، نه دچار لغزش شد و نه سر خورد.

مدیر محصولات شرکت گودیر –”آقای مارک چرونوی”- اظهار داشت: “ما هیچگاه از رانندگانی که دچار جنون رانندگی سریع در توفانهای گرمسیری یا مناطق گردبادی هستند و دچار قضا و قدر می شوند،دفاع نمی کنیم”.

کد خبر: ۱۰۰۱4

گردآورنده:  جواد امیری

منبع: خبرنامه صنعت لاستیک ( شماره ۱۱)

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

تامین کننده لاستیک لیفتراک ، لاستیک لودر ، لاستیک مینی لودر (بابکت) ، لاستیک جرثقیل و …

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز