نمایش وضعیت فشار تایر

فشار لاستیک

این مقاله درباره نمایش وضعیت فشار لاستیک می باشد. شرکت گودیر سهام محدودی از شرکت Cyloid واقع در Cranbery Township را خریداری کرده است؛ شرکت Cyloid سازنده‌ی سیستم های نمایش فشار تایر است و گودیر به امید پیشرفت این تکنولوژی اقدام به خرید سهام کرده است.

به عنوان بخشی از توافق، دو شرکت نمایش تصویری مداوم فشار تایر و سیستم های تنظیم فشار را که در کامیون های سبک، وانت ها و وسایل نقلیه با ویژگیهای ورزشی به کار می رود؛ به مرحله ی تجاری خواهند رساند.

Joseph Gringo – نایب رییس ارشد شرکت گودیر در بخش تکنولوژی و محصولات جهانی در این باره اظهار داشت: “این یک قدم اساسی می باشد و نشان دهنده ی احساس مسؤولیت شرکت گودیر در قبال بالا بردن سطح ایمنی، دوام و عملکرد بهتر تایرهای گودیر است.

این مشارکت باعث می شود که مشتریها آسان تر بر وضعیت فشار باد در تایر خودرویشان اشراف داشته باشند”.

در دیگر اخبار پیرامون اندازه گیری فشار آمده است که شرکتهای TRW و میشلن به توافق رسیده‌اند تا به صورت مشترک و با کمک هم دستگاه های نمایش تصویری فشار تایر را برای ماشینهای سواری و کامیونهای سبک توسعه بخشند و بازار آن را در اختیار گیرند.

مزیت دیگر نشانگرهای فشاری در این است که به راننده از وضعیت پر باد و ناامن تایر هشدار می دهند. در نتیجه دو شرکت امیدوار هستند که این سیستم نظارتی را هم در تایرهای PAX و هم برای تارهای معمولی توسعه بخشند.

کد خبر: ۱۰۰۱6

گردآورنده:  جواد امیری

منبع: خبرنامه صنعت لاستیک ( شماره ۱۱)

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

تامین کننده لاستیک لیفتراک ، لاستیک لودر ، لاستیک مینی لودر (بابکت) ، لاستیک جرثقیل و …

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز