تولید برق از سوزاندن تایر (لاستیک)

تولید برق از سوزاندن تایر (لاستیک)

مؤسسه ی کنترل آلودگی MPCA) Minnesota) احداث کارخانه ی تولید برق از طریق سوزندان تایر را در جنوب Minnesota تصویب نمود.

طبق گزارش خبرگزاری Pioneer، هیأت رسیدگی به امور شهروندان مؤسسه ی MPCA مجوز احداث این کارخانه با هزینه ی ۴۵ میلیون دلار را صادر کرد؛ این کارخانه در حوالی Preston تأسیس خواهد گردید. شورای شهر Preston برای احداث این کارخانه، مجوز استفاده‌ی مشروط را صادر کرده است.

شرکت Heartland Energy  and Recycling در حدود یک سال پیش برای ساخت چنین کارخانه‌ای درخواست مجوز کرده بود. این شرکت با مدیریت Bob Maust که در امر داد و ستد فعالیت دارد، در آن زمان اعلام کرده بود کارخانه ی مورد نظر برای تولید گرما و سپس تولید بخار برای تغذیه ی یک ژنراتور تولید الکتریسیته، سالانه حدود  100000 تن تایر را به عنوان سوخت به مصرف خواهد رساند.

مؤسسه ی حفاظت از محیط زیست دولت فدرال تصمیم هیأت رسیدگی به امور شهروندان MPCA برای اعطای مجوز ساخت کارخانه در preston را مورد بازبینی قرار خواهد داد. طبق اظهارات Nancy Miller، مسئول اطلاع رسانی مؤسسه ی MPCA در منطقه ی جنوب شرقی این ایالت، مؤسسه ی حفاظت از محیط زیست دولت فدرال ظرف ۴۵ روز برای پذیرش یا رد این مجوز تصمیم گیری خواهد کرد. وی افزود: این مؤسسه به ندرت چنین تصمیم هایی را رد می کند.

آخرین مانع راه اندازی این کارخانه، دادخواست گروهی از شهروندان است که به دلیل آلایندگی احتمالی این کارخانه، با احداث آن در منطقه مخالفت می کنند.اگر دادخواست این گروه برای متوقف کردن ساخت کارخانه با موفقیت روبه رو نشود، شرکت Heartland برای آغاز عملیات احداث آن طی سال جاری برنامه‌ریزی نموده و به زودی آن را به بهره برداری خواهد رساند.

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت،و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز

کد خبر: 10039

منبع: خبرنامه صنعت لاستیک ( شماره 35)