تجهیزات صنعتی شرکت تویوتا، لیفتراک برقی جدید که دارای سه چرخ است را ارایه کرد.

ظرفیت این لیفتراک جدید بین 3000 تا 4000 پوند می باشد. در این لیفتراک نسبت به مدل قبلی بیش از سی تغییر ایجاد شده تا راندمان، کارایی و پایداری آن بیشتر گردد، همچنین سرعت بلند کردن و میزان جا به جایی نسبت به مدل قبلی افزایش چشمگیری دارد و از دیگر ویژگی های این لیفتراک که آن را بسیار متمایز می کند بهبود و افزایش مدت زمان کار می باشد.

طراحان و مهندسان شرکت، در طراحی این لیفتراک توجه بسیاری به راحتی و ایمنی اپراتور داشته اند که می توان به کاربرد یک سیستم کنترل سرعت که موجب افزایش پایداری جانبی لیفتراک می شود اشاره کرد. در واقع زمانی که اپراتور با سرعت در حال عبور از پیچ ها می باشد، سیستم کنترل سرعت به صورت کاملا خودکار وارد مدار می شود و سرعت را کاهش می دهد تا از واژگونی لیفتراک جلوگیری کند.

بهره گیری لیفتراک از یک اتاقک جدید، به اپراتور این امکان را می دهد که دید جانبی بیشتری داشته و علاوه بر آن بدن و دست های در امنیت بیشتری قرار بگیرند.

همچنین از دیگر ویژگی های جدید که موجب افزایش ارگونومی لیفتراک شده است می توان به کاربرد فرمان کوچکتر، ترمز پارک (ترمز دستی) پدالی، سیستم تعلیق کامل صندلی که قابل تنظیم برای وزن های مختلف می باشد، استفاده از دستگیره های بلند تر و همچنین قراردادن شاسی بوق بر روی دستگیره بلند که صرفا در هنگام رانندگی با دنده عقب استفاده می شود اشاره کرد.