در این مطلب قصد داریم درباره هفت آمار خیره کننده درباره لیفتراک صحبت کنیم. لیفتراک را می توان در همه نقاط دنیا یافت، در مکان هایی که نیاز به جابجایی، بلند کردن و مرتب کردن بارهای سنگین باشد. لیفتراک دستگاهی جدایی ناپذیر در صنعت و تجارت امروز می باشد. بنابراین خالی از لطف نیست تا به بررسی آمار این دستگاه مفید بپردازیم.

 

forklift_front_iso

 

1- تولید لیفتراک قدمتی صد ساله دارد. اولین لیفتراک پیشرفته که با باطری تغذیه می شد در راه آهن پنسیلوانیا برای جابه جایی چمدان مسافران به کار گرفته شد. (درباره تاریخچه لیفتراک بیشتر بدانید)
2- تنوع در لیفتراک بسیار زیاد می باشد. بیش از بیست نوع طراحی در لیفتراک وجود دارد، مانند: طراحی استانداد، مینی لودر، فلکسی لودر، هندلر تلسکوپی و … (درباره انواع و مدل های مختلف لیفتراک)
3- بیش از یک میلیون لیفتراک در سال تولید می شود. بیست تولید کننده برتر لیفتراک به تنهایی 944405 دستگاه در سال 2013 تولید کردند.
4- بازار فروش لیفتراک متناوب می باشد. در سال 2013 بیست تولید کننده بزرگ لیفتراک فروشی بالغ بر 30.4 میلیارد دلار داشته اند.
5- لیفتراک با هر قیمت قابل توجهی وجود دارد، از 15000 دلار تا حتی بیشتر از 150000 دلار. مثل خیلی از برندهای اتوموبیل های سواری، لیفتراک نیز به صورت سفارشی طراحی خواهد شد.
6- حوادث پیرامون لیفتراک بسیار زیاد است. متاسفانه همچنان هنوز تصادف لیفتراک اتفاق می افتد. از هر ده لیفتراک یک لیفتراک دچار سانحه می شود. طبق گزارش (OSHA) سالانه 85 تصادف، منجر به مرگ می شود و نزدیک به 35000 نفر در این تصادفات مجروح می شوند (پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش رانندگان لیفتراک را بخوانید).
7- متاسفانه از هر شش مرگ و میر که در محل کار اتفاق می افتد، یکی از آن در ارتباط با لیفتراک بوده است.

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

تامین کننده لاستیک لیفتراک ، لاستیک لودر ، لاستیک مینی لودر (بابکت) ، لاستیک جرثقیل و …

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز

گردآورنده: عباس مددی مقدم