هارمونی زیبا بین انسان و صنعت مهمترین هدف کارخانه هانگا (تیرون) است.

 

سنگین تایر جنوب توزیع کننده انواع لاستیک تیرون و هانگا در سراسر کشور

 

 

لاستیک لیفتراک هانگا تیرون

کارخانه لاستیک سازی و تولید تایر هانگا در سال 1950 در شهر بوسون کره جنوبی تاسیس شد و سیاست های خود را براساس سیستم های مدیریتی محیط زیست از اولین مرحله ساخت لاستیک (انتخاب و استفاده از مواد خام اولیه جهت تولید) مورد نظارت قرار داد تا علاوه بر تولید محصولات با کیفیت در جهت دوستی با محیط زسیت نیز توسط تکنولوژی پیشرفته و تحقیق و توسعه مداوم انجام گرفته باشد.

تکنولوژی و کیفیت بالای این برند طی نیم قرن با سخت کوشی و خلاقیت تولید کنندگان آن بر پایه گواهینامه محیط زیست بدست آمده و با اعتماد بازار جهانی توانسته در عرصه رقبای صنعت تایر حرفی برای گفتن داشته باشد.

هانگا(تیرون)همواره به دنبال ابداع راه های جدیدتر برای افزایش کیفیت و بازدهی محصولات خود می باشد.

هانگا یک شرکت پیشرو جهانی در صنعت ساخت تایر می باشد که تولیدات آن شامل لاستیک های خودرو و لاستیک های صنعتی می شود و با تکنولوژی پیشرفته و تجربه کافی توانسته از سال 1951 تا کنون بیش از نیم قرن در عرصه جهانی این صنعت فعالیت داشته باشد.

 

.

 

افتخار شرکت هانگا (تیرون) ، هدایت جاده ی دهکده جهانی

با توجه به موفقیت هانگا در ساخت محصولات ، ارتباط آن با نقاط مختلف جهان انکار ناپذیر است و تولید محصولات در رده کلاس جهانی را از افتخارات خود بر می شمارد. محصولات شرکت هانگا بصورت گسترده ، مداوم و موثر در طیف وسیعی از انواع تایر و محصولات لاستیکی در آسیا ، اروپا ، ایالات متحده ، کانادا ، آفریقا و خاور میانه توزیع می گردد و در بسیری از نقاط جهان به دلیل نیاز سنجی منطقه ای محصولاتش را با توجه به نیازهای آن کشور یا منطقه تولید می کند تا بتواند پاسخگوی سریع به تغییرات بازار در یک کشور با بهترین محصول باشد.

.

لاستیک لیفتراک هانگا تیرون

تاریخـــــچــه :

1951   تاسیس شرکت در بوسان

1965   ورود به بازار آمریکا

1971   آغاز همکاری با kowa ژاپن

1973   ورود به بازار اروپا

1975   کسب نشان استاندارد DOT NO.04

1981   کسب نشان استاندارد صنایع ژاپن

1985   تاسیس دومین کارخانه Hunga

1991   تاسیس PT.Hunga در اندونزی

1996   تاسیس کارخانه قطعات پلاستیکی Hunga

2001   تاسیس شرکت Suntel

2007   تاسیس شرکت H.A Tech Co

2009   معرفی برند Tiron

.

منبع :  لاستیک هانگا (تیرون)