زمان تعویض لاستیک لیفتراک

زمان تعویض لاستیک لیفتراک

ابتدا توجه داشته باشید که همه اعداد شاخص نوشته شده بر روی لاستیک لیفتراک از جمله حداکثر ظرفیت حمل بار ، سرعت و … مربوط به زمانی است که لاستیک نو باشد. هنگامی که تایر کارکرده می شود تحت تاثیر فشار بار ممکن است عملکرد آن ، شکل ظاهری و حرکت کردن با آن عوض شود و این کاملا طبیعی است. (و جزء نواقص شامل گارانتی لاستیک نیز نخواهد شد) .

با این حال همچنان  سوال ما این است که بهترین زمان تعویض لاستیک لیفتراک کی است ؟ از کجا بفهمیم که لاستیک لیفتراک مستعمل شده و ممکن است حادثه آفرین شود ؟

زمان تعویض لاستیک لیفتراک

زمان تعویض لاستیک لیفتراک

جدول هایی که در زیر آماده کردیم قطر سایز های رایج لاستیک لیفتراک را در دو نوع لاستیک توپر و لاستیک توپر فلزی هنگام تعویض (بر حسب اینچ) نشان می دهد.

شما می توانید سایز لاستیک لیفتراک خود را در سمت راست جدول پیدا کرده و هنگامی که قطر آن به مقدار سمت چپ رسید آن را تعویض کرده و از ایمن بودن آن مطمئن شوید :

زمان تعویض لاستیک لیفتراک

زمان تعویض لاستیک لیفتراک

زمان تعویض تایر

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز