//لاستیک‌های هوشمند

لاستیک‌های هوشمند

تایرهای هوشمند

شرکت تولیدات سیستم کنترل بدون سیم “لاستیک‌های هوشمند” (SmarTires) به خریداران و صنایع خودروسازی ارتقای ایمنی لاستیک، اطمینان و آرامش خیال عرضه می کند. با به کارگیری این سیستم مسائل مربوط به لاستیک قبل از اینکه مشکل ساز شوند، اعلام می شوند.

سهولت نمایش فوری وضعیت لاستیک به شما اجازه می دهد فشار لاستیک خود را از صندلی راحت و ایمن راننده کنترل کنید. همچنین هزینه‌ی تعمیر و صرف زمان، هنگام ایجاد اشکالات احتمالی لاستیک کاهش می یابد.

فشار نامیزان لاستیک سبب به هم خوردن تعادل، کنترل و ترمزگیری وسیله ی نقلیه شده و می تواند موجب بروز یک حادثه شود.آمار منتشر شده از صنایع حاکی از آن است که نیمی از لاستیک‌ها در جاده کم باد هستند که ممکن است سبب بروز صدها هزار تصادف در سال شوند.

کم باد بودن لاستیک‌ها موجب بالا رفتن میزان مصرف سوخت شده و هزینه‌ی بیشتری را در پی خواهد داشت. طبق برآورد گودیر، لاستیک‌های کم باد با فشار ۴ تا ۵ psi که زیر میزان توصیه شده است، مصرف سوخت را تا ده درصد بالا می برد.

حفاظت سیستم کنترل فشار “اسمارتایر” به شما کمک میکند با تشخیص کم شدن فشار، از وسیله‌ی نقلیه و لاستیک‌ها و چرخهای گران قیمت خود در برابر خطر خسارات معمول حفاظت کنید.

ویژگی های لاستیک‌های هوشمند

در این سیستم با حفظ مناسبترین سطوح فشار در لاستیک، ترمزگیری، فرمان گیری و کنترل وسایل نقلیه به بالاترین حد خود می رسد.

انتظار می رود “لاستیک‌های هوشمند” برای اتوموبیل‌های سواری، کامیونت و اتوموبیل‌های ورزشی در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۰۱ به تولید انبوه رسیده باشد. برای آگاهی بیشتر درباره‌ی تولیدات جدید، دسترسی به آنها و قیمت گذاری آنها به سایت www.smartTire.com  مراجعه کنید.

* ارسال رایگان لاستیک به سراسر کشور 

* امکان برگشت کالا تا یک هفته

* تضمین پایین ترین قیمت

* ضمانت اصل بودن کالا

با ما تماس بگیرید

۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران

——————————————————————

کد خبر: ۱۰۰۲1

گردآورنده:  جواد امیری

منبع: خبرنامه صنعت لاستیک ( شماره 16)

‎نظر بگذارید