بهترین تفریح زمستانی برای عاشقان لامبورگینی

لامبورگینی خودرویی است که نیازی به معرفی ندارد . شرکت آن در اوایل سال 1960 در ایتالیا شکل گرفت و به زودی به یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین برندهای خودرو در جهان تبدیل شد . هر کدام از مدل های میورا ، ویابلو ، گالاردو و اونتادور دارای طراحی جدیدی بودند که یکی پس از دیگری با استقبال جهانی مواجه شدند.

 

huracan1

 

لامبورگینی به دلیل قدرت بالای موتور و تعادل بی نظیرش یکی از بهترین خودروها برای عاشقان مسابقه است. شرکت هایی که مسابقات خیابانی را برگزار می کنند مانند underground Racing امکانات ویژه ای را برای حضور خودروهای اسپرت در نظر می گیرند. مثلا اضافه کردن کیت های توربو

جدیدترین رویداد مسابقه ای که خودرو لامبورگینی را در آن دیده ایم ، دریفتینگ است. هرج و مرج کنترل شده و لاستیک های نرم شده از ویژگی های دریفتینگ است که مسابقات آن هرساله رشد بیشتری دارد. Diago Saito یکی از حرفه ای ترین دریفترهای دنیا با لامبورگینی مورسیه لاگو در ژاپن و آمریکا وارد رقابت های دریفت شد. لامبورگینی طی سالها به آموزش رانندگان و مشتریانش برای رانندگی با خودروهای پرقدرتش در محیط هایی چون یخ و برف پرداخته است.

 

دریفتینگ

 

زمستان هرساله در شهر Livigno حوالی کوه های آلپ کلاسهای آموزشی رانندگی با لامبورگینی برگزار می شود و به رانندگان آموزش داده می شود که چگونه هیجانات رانندگی خود را در ر محیطی به درستی هدایت کنند. همه افراد بدون هیچ محدودیتی فقط با پرداخت شهریه قادرند در این کلاسهای مهیج شرکت کنند.

 

در این ویدئو صحنه هایی از کلاسهای آموزشی امسال با لامبورگینی هوراکان را می بینید که آموزش نحوه رانندگی صحیح در یخ می باشد.

 

 

دریفت لامبورگینی