شرکت تایرسازی کنتیننتال اخیرا تایر زمستانه جدیدش را معرفی کرد که خاص کامیونت و ون می باشد و موجب افزایش ایمنی این خودروها در شرایط بارانی و برفی می گردد. این تایر نسبت به نمونه گذشته (ونکووینتر2) به طور چشمگیری با کاهش 15 درصدی مقاومت غلتشی موجب کاهش مصرف سوخت می شود. پیشنهاد می کنیم تاریخچه شرکت کنتیننتال را بخوانید.

vancontact-winter-tire-2

بر طبق اعلام این شرکت، کاربرد دقیق و پیشرفته ترکیبات سیلیسی در ساختار تایر باعث کاهش تغییر شکل محل تماس تایر با سطح جاده و همچنین افزایش بهبود ساختار تایر می شود که این موجب کاهش اتلاف انرژی و افزایش بهره وری سوخت خواهد شد. افزایش 5 تا 9 درصدی پایداری و عملکرد ترمزگیری در شرایط بارانی و برفی حاصل بهینه شدن الگوی ترد به هم پیوسته (در شرایط برفی موجب افزایش فشردگی برف می گردد) این تایر می باشد.

وجود اشکال هندسی صاف و موجی شکل بر روی ترد موجب افزایش چنگ زنی تایر شده است. همچنین شیارهای عریض روی تایر به خروج بهتر آب و کاهش پدیده آب پیمایش و افزایش ثبات خودرو در شرایط بارانی کمک می کند.

تایر زمستانه کنتیننتال

تایر زمستانه کنتیننتال

منبع: tyrepress

سنگین تایر با ارائه طیف گسترده ای از تایرهای صنعتی و راهسازی و مزایایی همچون ارسال رایگان تا شهر دلخواه، امکان برگشت کالا تا یک هفته، تضمین بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن محصولات در جهت رفع نیاز معدن‌داران،کارخانه داران و پیمانکاران گرامی به لاستیک های مصرفی اقدام نموده است

با ما در ارتباط باشید

۰۲۱۳۳۵۴۱۶۰۸ تهران – ۰۷۱۳۸۳۸۴۴۴۴ شیراز